tiistai 12. marraskuuta 2013

Sinun silmiesi tähden!



      Valitsimme adwords mainoksen aiheeksi silmälasit. Hakukoneella hakiessa tulisi korostua silmälaseihin viittaavia sanoja, kuten silmälasit, kehykset, näöntarkastus, linssit, sangat yms. Saman sanan tulisi toistua sivulla, jonne asiakas ohjataan. Yhtä linkkiä klikkaamalla tulisi päästä heti kyseisen tuotteen alkuperäiselle sivulle ja sivustolta löytyy lisää tietoa tuotteesta. Pitää saada nimenomaan sitä palvelua/tuotetta (sana) mitä haetaan.
Hakusanat:  

Näöntarkastus                                                              
Ilmainen Näöntarkastus                                                 
www.instru.fi                                                                 
Kahdet lasit yhden hinnalla sis. näöntarkastus.              
Voimassa syyskuunajan.                                                
Tutkitusti viehättävä


 Kehykset
 Kun värillä on väliä Carrera- silmälasit
www.instru.fi
Linssit kaupanpäälle. Rajoitettu erä.
Valitse värisi tänään!



 



 


Silmälasit
Uutta ilmettä pikkujouluihin silmälaseilla!
www.instru.fi
Marras- ja joulukuussa -20%! Tule ja säästä!



          Mainostaisimme tuotetta yrityksen omilla facebooksivuilla: kuvat/mainokset, videot, uusimmat tarjoukset etusivulla, sesonki tarjouksilla, erilaisilla mainos iskulauseilla yms. Ihmiset jakaisivat huippu tarjouksiamme ja etujamme. Kenties jokaisen sesongin aikaan facebooksivujen maksulliseen sivupalkkiin mainos. Myös aiheeseen kuuluvien artikkeleiden, tutkimuksien ja blogien kirjoitukset olisivat hauskaa vaihtelua yrityksen facebook-sivuilla. Tässä yksi esimerkki linkki: http://www.voice.fi/viihde/tutkimus-silmalasit-viehattavat-vastakkaista-sukupuolta/2/27943.

Ongelmatilanteita mainostamisessa

          Harhaan johtavuus, kuten meidänkin mainoksestamme huomataan à ilmainen näöntarkastus ei oikeasti ole ilmainen ennen kuin olet ostanut lasit. Tämä ei kuitenkaan ole asiakkaan huijaamista. Tarjouksia on monesti tarkennettu pienemmällä printillä, jota ei näe edes lukea. Tuotteet voivat olla joskus tilapäisesti loppu, joten ei ole varattu tuotetta tarpeeksi. Mainosten olla mahdollisimman yksinkertaisia ja ytimekkäitä, että jokainen ymmärtäisi sen oikein.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti